Termeni şi condiţii de utilizare a siteului
Acceptarea condițiilor:
http://www.theyas.ro, este domeniul oficial al S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. pentru asigurarea unei mai mari transparenţe şi o mai bună înţelegere a activităţilor societății .
Utilizarea site-ului http://www.theyas.ro, (denumit în continuare „site”) presupune acceptarea în totalitate a termenilor şi condiţiilor expuse mai jos.
Termenii şi condiţiile pot fi modificate în orice moment de către administratorul site-ului, denumit în continuare „Administrator”, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare „Utilizatori”.
Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii şi condiţiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta în orice moment.
Accesând şi navigând pe acest site, Utilizatorii acceptă implicit, termenii de utilizare descrişi în continuare.
În cazul în care nu sunt de acord cu termenii şi condiţiile impuse, Utilizatorii trebuie să înceteze accesarea acestui serviciu.
Descrierea serviciilor:
Prin intermediul secţiunilor sale, site-ul http://www.theyas.ro, oferă Utilizatorilor informaţii, acte normative, decizii, hotărâri, reglementări şi ştiri referitoare la societatea comercială descrisă mai sus.
Ce este un serviciu electronic?
În cadrul domeniului http://www.theyas.ro, un serviciu electronic reprezintă o resursă oferită prin Internet cu scopul de a îmbunătăţi procesul de comunicare dintre angajați sau potențiali clienți şi S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.
Servicii electronice oferite de domeniului http://www.theyas.ro,: Servicii de informare, care asigură cetăţenilor, clienților, presei sau altor factori interesaţi acces uşor şi eficient la informaţii, facilitând consultarea documentelor sau ofertelor emise de către S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.
Neangajarea răspunderii:
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. întreţine acest domeniu pentru a înlesni accesul public la informaţii privind activităţile sale. Administratorul depune eforturi pentru ca aceste informaţii să fie corecte şi oferite la timp. La semnalarea eventualelor erori, Administratorul va încerca în cel mai scurt timp, corectarea acestora.
Informaţia oferită este exclusiv de natură generală; nu este în mod obligatoriu atotcuprinzătoare, completă, corectă sau actualizată; poate conţine legături web spre alte site-uri asupra conţinutului cărora S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. nu deţine nici un control şi pentru care nu îşi asumă nici o responsabilitate.
Un document disponibil pe site nu reproduce în mod obligatoriu textul unui document oficial.
Numai documentele şi actele normative publicate pe hârtie de către organele abilitate sunt considerate autentice.
Administratorul nu îşi asumă nici o răspundere în cazul în care anumite informaţii sunt furnizate cu întârziere, sunt pierdute, şterse sau nu pot fi stocate pe serverele noastre din orice motive.
De asemenea, nu îşi asumă nici o răspundere pentru consecinţele care pot apărea datorită întârzierii, pierderii sau inexactităţii informaţiilor publicate sau existente pe site.
Utilizatorii vor folosi informaţiile furnizate în cadrul site-ului pe propria răspundere, iar în cazul unei daune generate de utilizarea serviciilor sau informaţiilor furnizate, Utilizatorii acceptă că Administratorul va fi absolvit de orice răspundere.
Noţiunea de neangajare a răspunderii nu se răsfrânge şi asupra obligaţiei S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. de a respecta legislaţia în vigoare şi nu poate exclude obligaţiile societății impuse de lege.
Reguli generale – Administratorul site-ului declară următoarele:
- Va depune toate eforturile rezonabile pentru realizarea scopului site-ului;
- Va depune toate eforturile (din punct de vedere tehnic sau de altă natură) pentru funcţionarea în bune condiții a site-ului; cu toate acestea, pot exista întreruperi în funcţionare, sau imposibilități de accesare de către Utilizatori, pe o perioadă nedeterminată de timp, din orice motive;
- Pe măsura apariţiei unor situaţii noi de orice natură ce impun acest lucru, Administratorul poate modifica condiţiile şi termenii de utilizare.
Prezenta sectiune (denumita in continuare ”Termeni si Conditii”) stabileste modalitatea de utilizare a website-ului http://www.theyas.ro, conditiile si termenele privind desfasurarea procesului de comercializare a produselor si serviciilor prin intermediul website-ului, precum si orice alte informatii privind prezentarea produselor si serviciilor S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L., inclusiv drepturile si obligatiile ce deriva din procesul de comercializare.
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. cu sediul în Constanța, Strada Atelierelor nr.27, et. 4, Judeţul Constanța, înregistrată la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Constanța, sub nr. J13/1447/2016, având cod unic de înregistrare CUI: 36149918, Telefon: 0735/ 11 58 45, Email: office@theyas.ro, Web: http://www.theyas.ro, are calitatea de Vanzator in cadrul contractului de vanzare-cumparare produse si servicii incheiat prin intermediul website-ului.
Recomandam citirea cu atentie a prezentei sectiuni – Termeni si Conditii inainte de a utiliza website-ul http://www.theyas.ro si de a efectua orice comanda de achizitie, avand în vedere că reprezintă parte integrantă din Contractul de vanzare-cumparare incheiat. Continuarea navigarii dupa parcurgerea, citirea si intelegerea prezentei sectiuni reprezinta acordul dumneavoastra cu privire la continutul acesteia.
Recomandam citirea cu atentie a acestei sectiuni, atat la prima accesare, precum si periodic, impreuna cu sectiunea Politica de Confidentialitate care contine informatii privind datele cu caracter personal prelucrate, activitatea de prelucrare, scopurile, precum si drepturile de care dispuneti in legatura cu datele dumneavoastra personale.
Utilizatorii accepta în mod expres ca simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de catre noi semnifică acceptarea deplină și neconditionată a prezentului document, împreună cu orice modificări ulterioare.
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. iși rezervă dreptul de a modifica în orice moment continutul acestui document, fără a fi necesară notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta.
Atunci cand reveniti pe website, va rugam sa verificati data ultimei actualizari si continutul modificarilor. Modificarile se vor aplica doar pentru viitor.
- Definitii
Termenii utilizați în prezenta Secțiune au exclusiv sensurile definite mai jos:
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, in format electronic, TV, în cadrul S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. sau prin intermediul Website-ului http://www.theyas.ro a unui număr finit de produse, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de catre S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.
Cont – sectiune din website formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea comenzii constand in produse de pe Site si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informatile introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.
Contract de vanzare-cumparare – intelegerea incheiată electronic între Vanzator si Cumpărător prin efectuarea unei comenzi valide, confirmate de catre Vanzător, achitată de catre Cumpărator sau asumată plata la efectuarea livrării, în conformitate cu termenii si conditiile stabilite in cadrul prezentei Secțiuni, precum si cu prevederile legale aplicabile.
Comanda – documentul electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul iși manifestă intenția de a achiziționa Produsele și/sau Serviciile comercializate de catre Vanzator prin intermediul website-ului http://www.theyas.ro
Cumparator – orice utilizator care efectuează o Comandă în cadrul website-ului
- a) persoana fizică care înregistrează o comandă online în cadrul website-ului, avand calitatea de consumator în conformitate cu prevederile legale aplicabile,
- b) orice persoana fizica sau juridica, publica sau privata, care inregistreaza o comanda online in cadrul website-ului si actioneaza in exercitarea activitatii comerciale si/sau profesionale.
Garanția comercială – orice angajament asumat de vânzător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, în cazul în care acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.
Garanție legală de conformitate – protecția juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligația legală a vanzătorului față de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea prețului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.
Produse și Servicii – orice produse sau servicii, inclusiv documentele și serviciile mentionate în Comanda, care urmează a fi furnizate, respectiv prestate, de catre Vânzator, în beneficiul Cumpărătorului.
Magazinele S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.– spațiile comerciale în care cumpărătorii pot vizualiza, proba/încerca și cumpăra produsele prezentate/comandate prin intermediul magazinului online http://www.theyas.ro
Prețul Contractului – îl constituie prețul vânzării produselor, respectiv, prestării serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmare de catre Vânzator. Cu toate acestea, vânzătorul atenționează asupra faptului că pot exista cazuri când, ca urmare a unor potențiale disfuncționalități ale Site-ului sau erori de orice altă natură, pretul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării Comenzii. Pretul comunicat include TVA.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor și Serviciilor astfel cum sunt indicate de către Vanzator.
Vânzător – Societatea Comercială S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. cu sediul în Constanța, Strada Atelierelor nr.27, et. 4, Judeţul Constanța, înregistrată la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Constanța, sub nr. J13/1447/2016, având cod unic de înregistrare CUI: 36149918, titulară a contului : RO24BTRLRONCRT037837760 deschis la BANCA TRANSILVANIA filiala CONSTANȚA, Telefon: 0735/ 11 58 45, Email: office@theyas.ro, Web: http://www.theyas.ro
Utilizator – persoana, compania sau orice altă entitate fizică sau juridică înregistrată în cadrul website-ului, care, prin înregistrare, și-a dat acordul cu privire la acceptarea clauzelor specifice de utilizare ale website-ului, respectiv a acceptat secțiunea prezentă de Termeni și Condiții. Calitatea de Utilizator se poate suprapune cu cea de Cumpărător, în cazul în care Utilizatorul efectuează o comandă pe acest website, însă acest lucru nu este obligatoriu.
Website/ site – domeniul http://www.theyas.rosi subdomeniile acestuia, in cadrul carora este operata platforma/ magazinul online http://www.theyas.ro
- Dreptul de proprietate intelectuală
Intreg continutul website-ului http://www.theyas.ro, incluzând, dar fără a se limita la fotografii, imagini, texte, elemente de grafica web, software, este proprietatea S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.
Utilizarea, în orice modalitate, a elementelor din cadrul website-ului, incluzând, dar fără a se limita la preluare, copiere, transfer, modificare, alterare, fără acordul prealabil, exprimat în scris al S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. este interzisă și reprezintă fapta ilicită de natură a atrage răspunderea civilă și penală.
- Crearea unui cont in cadrul website-ul http://www.theyas.ro
Pentru crearea unui cont în cadrul website-ului http://www.theyas.ro Utilizatorul trebuie să folosească o adresă de e-mail validă, fiind modalitatea de comunicare și confirmare a comenzilor plasate de catre Cumpărător în cadrul website-ului.
Prin crearea unui Cont, orice Utilizator este de acord cu prezenta secțiune de Termeni și Condiții.
Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiti în sectiunea Nota de Informare, Politica de confidențialitate, care reprezintă parte componentă a prezentei Secțiuni de Termeni și Condiții.
- Comunicări publicitare – Newsletter
Orice Vizitator al website-ului se poate abona la Newsletter-ul http://www.theyas.ro. Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul abonat la Newsletter poate renunța oricând la primirea acestor mesaje prin accesarea link-ului de dezabonare din Newsletter-ul transmis.
Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiti în sectiunea Nota de Informare, Politica de confidențialitate, care reprezintă parte componentă a prezentei Secțiuni de Termeni și Condiții.
- Procesul de vânzare online
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. se asigură că informațiile publicate în cadrul website-ului să fie exacte, corecte și complete, inclusiv descrierea produselor, serviciilor, a prețurilor, specificațiilor tehnice. Cu toate acestea este posibil, urmare a unor erori tehnice sau umane să existe erori în publicarea acestora, erori ce pot viza neconcordante între imaginea și descrierea produsului, descrieri incomplete privind produsele comercializate, prețurile afișate, disponibilitatea produsului (enumerarea este cu titlu exemplificativ).
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. se asigură că prețurile indicate în cadrul website-ului să fie corecte și actualizate în mod corespunzător. În situația în care sunt identificate erori privind prețurile afișate pentru Produsele/Serviciile comercializate, S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. va informa imediat Cumpărătorul despre eroare. În această situație, Cumpărătorul va avea posibilitatea fie de a reconfirma comanda la prețul corect și/sau actualizat fie de a anula Comanda.
Procedura anterior menționată este aplicabilă și în situația identificării unor erori esențiale, de natură a afecta procesul de vânzare-cumpărare online privind anumite specificații, descrieri, dimensiuni, elemente componente ale Produselor.
În aceste situații, S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. va contacta, atât în scris, cât și telefonic, Cumpărătorul utilizând datele de contact indicate pentru înregistrarea/efectuarea comenzii. În cazul în care, Cumpărătorul nu poate să fie contactat, într-un temen de 3 zile lucrătoare de la data sesizării erorii, comanda vă fi considerată anulată și se va informa în acest sens, în scris, Cumpărătorul la adresa de email indicată și/sau la numărul de telefon comunicat prin mesaj tip sms.
Desfășurarea procesului de vânzare prin intermediul website-ului implică aspecte specifice față de achiziționarea acestora din cadrul magazinului. În acest sens, recomandăm să fie acordată o atenție deosebită următoarelor situații:
- a) produsele pot apărea cu diferențe de culoare, în funcție de dispozitivul utilizat. De asemenea, culorile Produselor comercializate online pot fi diferite decât în realitate.
- b) posibilitatea de a interveni anumite erori de afișare – text și/sau imagine datorită incompatibilității cu diferite browsere, pentru care nu putem fi responsabili.
c ) exista posibilitatea ca prețurile și/sau specificațiile produselor care se găsesc în cadrul website-ului să suporte modificări. Comenzile deja acceptate nu vor suferi modificări ale prețului sau specificațiilor produselor, cu excepția situației în care operațiunea de modificare derivă din cauze exoneratoare de răspundere (forță majoră, erori tehnice/umane).
- d) imaginile și fotografiile Produselor au caracter orientativ. Pentru o identificare corectă a Produselor trebuie citită descrierea Produsului. De asemenea, recomandăm utilizarea opțiunii de mărire a imaginii.
- e) există posibilitatea ca C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. să deruleze diferite campanii publicitare sau promoții. Pentru fiecare astfel de campanii trebuie asumate prevederile Regulamentul de participare, care va fi publicat în cadrul website-ului.
- Comanda online
Website-ul http://www.theyas.ro. oferă posibilitatea utilizatorilor să plaseze comenzi online, prin adăugarea produselor și serviciilor dorite în coșul de cumpărături. Cumpărătorul are posibilitatea să parcurgă lista Produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin apăsarea butonului ‘Finalizează comanda’. Termenele indicate în cadrul website-ului privind disponibilitatea de livrare sunt aproximative.
Prin înregistrarea Comenzii online, Cumpărătorul este de acord să fie contactat de către reprezentanții Vânzătorului (telefonic și/sau email) pentru finalizarea contractului de vânzare-cumpărare prin intermediul website-ului. Cumpărătorul vă primi, ulterior finalizării Comenzii, un email de validare a procesului de inițiere a Comenzii, care nu are rol de confirmare din partea Vânzătorului.
Confirmarea Comenzii din partea Vânzătorului se va realiza telefonic și/sau prin email. În cadrul confirmării vor fi stabilite toate aspectele privind finalizarea contractului de vânzare-cumpărare. În situația în care sunt realizate modificări ale Comenzii în urma discuțiilor cu reprezentanții Vânzătorului, vă fi transmis un email de către Vânzător cu indicarea tuturor modificărilor operate, precum, dacă este cazul, produsele/serviciile suplimentar achiziționate, valoarea de achiziție, termen de plată, modalitate de plată, produsele/serviciile la care Cumpărătorul a renunțat.
Cumpărătorul se obligă să furnizeze în acest scop toate informațiile necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislația aplicabilă. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Vânzătorul este exonerat de orice răspundere în legătură cu procesul de vânzare și/sau de prestare a serviciilor disponibile, în cazul în care datele indicate de către Cumpărător nu sunt corecte, complete și adevărate.
În situația unor motive, cauze bine justificate, Vânzătorul are dreptul de a modifica Comanda inițiată, procedând la informarea imediată a Cumpărătorului privind situația intervenită. Dacă Cumpărătorul nu este de acord cu modificarea efectuată, Vânzătorul vă considera comanda anulată și va proceda la restituirea sumei plătite în termen de maximum 14 zile calendaristice de la transmiterea comunicării de modificare.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul este de acord că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil, pus la dispoziție de Utilizator la crearea contului și/sau la plasarea comenzii, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului în legătură cu Comanda efectuată
Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi.
Prin transmiterea comenzii vă asumați în mod expres că aveți vârstă de peste 18 ani și dețineți capacitatea de a încheia contractul de vânzare-cumpărare prin intermediul website-ului http://www.theyas.ro.
Procesul de vânzare prin intermediul website-ului http://www.theyas.ro implică activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal comunicate. Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiți în secțiunea Politica de confidențialitate, care reprezintă parte componentă a prezentei Secțiuni de Termeni și condiții.
- Plata. Modalități de plată
Modalitățile de plata acceptate de către S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.
Prețul Comenzii poate fi plătit prin una dintre următoarele modalități, în funcție de opțiunea Clientului:
6.1. Plata online cu card – card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fară a fi perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții;
6.2. Plata în rate
6.3. Plata Ramburs / Plata la livrare
6.4. Plata prin ordin de plată – în baza facturii proforme emise de către Vânzător în contul menționat în cadrul Facturii;
6.5. Plata în numerar la livrare – plata va fi făcută în lei conform Prețului Comenzii și se va face la comisionarul care efectueza livrarea.
6.6. Plata cu voucher cadou emis de S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.
6.1. Plata online cu cardul
Se pot efectua plati online cu cardul personal sau al societății.
Plata se face cu ajutorul unui card de debit sau credit. Veți fi redirecționat către procesatorul de plăti online cu care colaborăm, iPay BT, pentru ca plata să se realizeze în condiții de deplină securitate. Este necesar să completați toate datele pe care iPay le solicită prin intermediul formularului (nume, prenume, număr de card, cod de securitate). După acest moment, suma de bani este blocată în contul tău și poți verifica acest lucru. Dacă alegi aceasta modalitate de plată nu iți este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
iPay pune la dispoziția ta un sistem de tranzacționare prin procesare 3D Secure. Acest sistem, 3D Secure, te asigură că pe parcursul tranzacției nicio informație cu privire la cardul tău nu este reținută pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăti, datele tale fiind procesate direct de Visa și Master Card.
6.2. Plata în rate
Posesorii, persoane fizice, ai cardurilor de credit emise de către următoarele bănci comerciale: Banca Transilvania – Star BT pot achita în rate fixe fară dobândă online. Pentru clienții desemnați mai sus avem următoarele facilități de plata în RATE online:
– posesori ai cardurilor de credit emise de către Banca Transilvania – Star BT – pot achita în 3, 6 sau 12 rate online.
6.3. Plata Ramburs / Plata la livrare
Plata numerar este cunoscută și ca plata ramburs. Comenzile online cu livrare la domiciliu pot fi plătite prin Ramburs Numerar. Plata se face în lei, în limita maxima a 5.000 lei pentru persoanele juridice și a 10.000 lei pentru persoanele fizice, acestea reprezentând valoarea comenzii cu TVA.Plata se vă efectua în momentul în care curierul sau echipa S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L.ajunge cu produsele la adresa de livrare solicitată.
6.4. Plata cu ordin de plată
Un consultant S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. generează o factură proformă și o trimite prin e-mail către dumneavoastră. Contul bancar este menționat în factura proformă. Comanda se va procesa după ce vor fi semnați Termenii și Condițiile S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. și se va aproba plata în contul bancar societății.
6.5. Plata în numerar la livrare – plata va fi făcută în lei conform Prețului Comenzii și se va face la comisionarul care efectueză livrarea.
6.6. Plata cu Voucher Cadou
Fericiții posesori ai Vouchere-lor cadou emise de S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L., le pot folosi ca mijloc de plată în oricare dintre magazinele noastre fizice, dar și online în cadrul website-ului http://www.theyas.ro.
Vânzătorul oferă diverse tipuri de reduceri. Reducerile sunt de asemenea acordate și sub forma vouchere care includ, cel mai frecvent, coduri de reducere.
Codurile de reducere și voucherele nu pot fi utilizate în mod repetat cu excepția situațiilor în care voucherul respectiv stipulează în mod expres contrariul.
Voucherele nu pot fi combinate sau utilizate împreună, decât în situația în care voucherul respectiv stipulează în mod expres contrariul.
În cazul în care reducerea sau cuponul de reducere este utilizat altfel decât în conformitate cu regulile ofertei de reducere, ale voucherului, Vânzătorul are dreptul de a refuza reducerea, voucherul respectiv. Cumpărătorul vă fi informat în consecință și i se vă oferi posibilitatea de a plasa Comanda fară reducerea solicitată. În cazul unor neînțelegeri/neclarități privind interpretarea regulilor aplicabile reducerilor sau cupoanelor de reduceri, mențiunile cuprinse în secțiunea Termeni și Condiții vor prevala.
Daca plasați o Comandă pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, reprezentantul societății vă vă informa corespunzător. Restul Comenzii va fi procesat și expediat conform solicitării clientului.
Atenție! Pentru comenzi de mobilier personalizat sau comenzi cu valoare mai mare de 3000 RON, pentru procesarea comenzii se plătește un avans de cel puțin 60% din valoarea comenzii.
Vă vom oferi toate detaliile în momentul confirmării telefonice a comenzii. Pentru întrebări sau sugestii, ne puteți contacta la adresa Email: office@theyas.ro sau la numărul de telefon Tel: 0735/115845
- Livrarea produselor comandate. Prestarea serviciilor
Livrarea produselor și prestarea serviciilor achiziționate se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de Comandă, utilizând Modalitatea de Livrare aleasă în momentul înregistrării Comenzii și în termenele stabilite pentru fiecare dintre produselele comandate.
Vânzătorul va informa Cumpărătorul privind data estimativă de expediere, urmând a fi transmise și informări privind statusul comenzii. Aceasta dată de expediere indică momentul în care ne așteptăm să trimitem produsul partenerului nostru care prestează serviciile de livrare. Vom depune toate eforturile rezonabile pentru a vă asigura că produsele sunt expediate și livrate în intervalul de timp estimat.
Timpul de livrare curge din momentul în care Bunurile comandate sunt expediate din depozitele Vânzătorului și considerăm că nu poate fi mai mare de 30 de zile lucrătoare de la data Acceptării Comenzii, cu următoarele excepții:
- a) situația în care produsele sunt realizate pe comandă, caz în care termenul de livrare se anunță punctual de către Vânzător, rămânând opțiunea Clientului/Cumpărătorului, dacă menține sau nu comanda și acceptă termenul de livrare, și/sau
- b) situația în care Vânzătorul modifică termenul de livrare estimat/nu se încadrează în termenul general indicat, în cazul în care procesul de livrare este afectat din cauza unor circumstanțe mai presus de puterea de control a Vânzătorului, care vizează, fară limitare la, situații de forță majoră și/sau caz fortuit – precum stare de urgentă, stare de alertă, revolte, proteste, incendii, explozii, inundații, pandemii, blocaje, greve (conflicte de muncă), restricții sau întârzieri care afectează transportatorii (ex. intervenția autorităților în procesul de transport), decizii ale Producătorilor, incapacitatea și/sau întârzierea în obținerea aprovizionării de către producători cu materiale adecvate.
Astfel, nu putem garanta că livrările nu vor fi afectate de probleme neprevăzute care afectează producătorul produsului sau partenerii noștri de livrare. În situația în care nu reușim să respectam expedierea estimată sau data livrării, vă vom contacta pentru a vă informa despre data estimată revizuită.
Livrarea Produselor și/sau Serviciilor contractate de către Cumpărător se va face numai în urma confirmării plații Prețului Contractului, excepție făcând plata realizată în numerar la livrare.
Produsele se află în ambalajul original și sigilat al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare, excepție făcând produsele care sunt marcate explicit pe Site că fiind resigilate sau montate.
Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că Produsul sau Serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre această indisponibilitate, urmând ca Prețul Contractului achitat de către Cumpărător pentru Produsul sau Serviciul indisponibil să fie rambursat în termen de maximum 14 de zile calendaristice.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Vânzătorul poate refuza onorarea livrării, fară că acest lucru să se considere o încălcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
Vânzătorul vă depune toate eforturile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe Site cu privire la disponibilitatea, prețul și specificațiile produselor comercializate.
Cumpărătorul este exclusiv responsabil pentru indicarea corectă a adresei de livrare/prestare a serviciilor, precum și de faptul că este disponibil la data livrării produselor, respective la data stabilită pentru prestarea serviciilor. În cazul în care Cumpărătorul nu este disponibil personal, poate desemna o terța persoană care să preia Produsele în numele său. Reprezentantul Cumpărătorului trebuie să fie o persoană cu capacitatea necesară, respectiv să fi împlinit vârstă de 18 ani, pentru a putea primi, în numele Cumpărătorului, Produsele.
În sarcina Cumpărătorului este obligația de a se asigura că exista căi de acces corespunzătoare pentru livrarea, respectiv prestarea serviciilor de montaj, dacă acestea au fost achiziționate.
Cumpărătorul este exclusiv responsabil pentru verificarea dimensiunii produselor achiziționate și se va asigura că este spațiu suficient și/sau că spațiul permite amplasarea Produselor achiziționate.
În cazul în care reprezentanții Vânzătorului consideră, în mod rezonabil, că este posibil ca livrarea în locul indicat de Cumpărător este de natură să deterioreze Produsele sau spațiul/ locația indicată, îl vor informa pe Cumpărător și vor înregistra aspectele semnalate în documentul de livrare.
Cumpărătorul poate accepta livrarea cu ignorarea aspectelor semnalate, prin furnizarea acordului în acest sens în mod neechivoc, prin document fizic/corespondență electronică, prin raportare la toate riscurile ce îi sunt aduse la cunoștință de către Vânzător anterior în aceeași manieră neechivocă prin intermediul unui suport durabil, însă Vânzătorul va fi în acest caz exonerat de orice răspundere cu privire la eventualele daune/prejudicii cauzate Produselor sau locației de livrare ca o consecință a faptului că livrarea a avut loc conform instrucțiunilor Cumpărătorului.
În situația în care, livrarea nu se poate efectua și/sau serviciile achiziționate nu pot fi prestate, din cauza imposibilității de acces sau dintr-un alt motiv justificat al Vânzătorului, pe care Vânzătorul nu putea să îl prevadă la momentul confirmării Comenzii și care determină imposibilitatea de executare a obligațiilor contractuale asumate de către Vânzător, contractul de vânzare-cumpărare este desființat de drept, fară nicio notificare prealabilă din partea S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. și fară intervenția instanței de judecată.
Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de Comandă, utilizând Modalitatea de Livrare aleasă în momentul înregistrării Comenzii și în termenele stabilite pentru produselele comandate.
În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor vă fi transferată la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comanda (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator).
În momentul recepției și efectuării plații integrale cu privire la comanda livrată, se transferă inclusiv dreptul de proprietate asupra produselor către dumneavoastră. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorarea, este, de asemenea, transferat Cumpărătorului.
Livrarea vă fi considerată finalizată atunci când am livrat produsele la adresa indicată de dumneavoastră
La livrare, produsul (produsele) va fi însoțit de următoarele documente: factură, aviz, certificat de garanție, certificat de conformitate, schițe de montaj (daca nu ați optat pentru montaj oferit de echipe noastre).
- Recepția produselor
La livrarea produselor, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin această confirmare nu va fi afectat în niciun fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Bunurilor. După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizică a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere, pieire sau de deteriorare.
Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor.În această situație, livrarea Produselor nu se va executa.
Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legătură cu orice defecte sesizate.
În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să transmită un email de informare Vânzătorului la adresa de Email: office@theyas.ro . Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.
Daca suspectați că Bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de Email: office@theyas.ro , atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.
În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fară a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului), Bunurilor trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferită de cea solicitată inițial prin Comandă, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrările repetate.
- Politica de returnare a produselor de către Cumpărător
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere din Contract în termen de 14 zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la încheierea contractelor în cazul Serviciilor. În acest interval de timp Produsele și/sau Serviciile achiziționate de Cumpărător de la S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. pot fi returnate, fară să fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele plătite vor fi rambursate.
Conform legislației, acest drept este prevăzut doar pentru Cumpărătorii persoane fizice. Astfel, prin Cumpărător, în acest context se vă înțelege exclusiv cumpărătorul persoana fizica. Ca urmare, dreptul de retragere nu va fi valabil în cazurile în care documentele însoțitoare ale Comenzii au fost emise pe numele unei persoane juridice.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din Contract, utilizând o declarație neechivocă, trimisă prin Email: office@theyas.ro . În aceasta situație, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului, fară întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Confirmarea de primire a cererii de retragere nu vizează acceptarea returului.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficientă trimiterea comunicării privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. va accepta la retur numai produsele care respectă următoarelor condiții :
- Cumpărătorul trebuie să prezinte în original bonul de casă și/sau a facturii aferente;
- Cumpărătorul trebuie să returneze produsul funcțional, în parametri normali, în aceleași condiții și în aceeași stare în care a fost cumpărat/livrat;
- Produsul returnat nu trebuie să prezinte urme de folosință, uzura, deteriorări mecanice, lovituri, ciobituri, șocuri mecanice, electrice etc.;
- Produsul returnat nu trebuie să fi fost supus niciunei intervenții de tip service, reparații sau orice alta intervenție neautorizată;
- Produsul trebuie să fie returnat în ambalajul sau original și însoțit de accesoriile sale originale, dacă e cazul. Lipsa sau deteriorarea etichetelor sau a marcajelor de pe produs sau ambalaj atrage refuzul de returnare a produsului;
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul;
- Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, cu excepția cazului în care sunt sigilate;
Sunt exceptate de la dreptul de retragere Contractele privind:
- Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, de exemplu, dar nereducandu-se la acestea, saltele, topuri de saltele, cearșafuri, parfumuri, etc.
- Produse confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate.
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător.
- Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
- Produsele care sunt destinate consumului imediat.
- Produsele cărora cumpărătorul le-a îndepărtat sigiliul de protecție.
Vânzătorul are dreptul de a inspecta Produsele returnate pentru verificarea condițiilor de retur.
Având în vedere natura și specificul Produselor comercializate, Vânzătorul are dreptul de a refuza orice produs returnat, care nu întrunește cerințele condițiile de returnare și care nu poate fi revândut ca un produs nou.
Bunurile returnate care prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat.
Vânzătorul are dreptul ca în situația în care se returnează Produse care prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) să accepte returul numai după aducerea Produselor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării că produs Recondiționat / Resigilat.
Vânzătorul are dreptul de a reține contravaloarea aferenta diminuării valorii Produsului în situația în care Cumpărătorul exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Produsele, într-o măsură ce depășește limita necesară pentru stabilirea naturii, calității și/sau a modului de funcționare a Produsului achiziționat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va retine o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului în proporție de 20%-50% din valoarea inițială a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare vă fi comunicată către Cumpărătorului la recepționarea și efectuarea inspecției Produselor returnate.
Cumpărătorul vă suporta costul direct al returnării produselor, acesta este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Returnarea produselor se poate efectua prin curier sau direct la sediul comercial al Vânzătorului, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data comunicării retragerii. Toate aceste costuri de retur sunt suportate de client.
În cazul în care dreptul de retragere/ returul este acceptat, Vânzătorul vă efectua rambursarea prețului tranzacției în termen de 14 zile lucrătoare de la data recepționării și inspecției Produsului returnat.
Restituirea sumelor provenite din cererea de retur acceptată de către Vânzător se va face în următoarele condiții:
- Pentru sumele achitate în numerar în magazin, restituirea se va face tot în numerar, în cazul în care returul are loc în aceeași zi cu data achiziționării;
- Pentru sumele achitate prin ordin de plată sau prin card bancar, restituirea se vă face prin virament bancar, în contul bancar din care s-a efectuat plata sau în contul bancar indicat de client prin cererea de retur;
- În cazul în care produsul returnat a fost achiziționat cu plata în rate (cu card de credit), restituirea se vă face prin transmiterea către banca a unei solicitări de anulare a tranzacției;
- Confidențialitate
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. vă asigura confidențialitatea datelor dumneavoastră, respectiv a datelor de autentificare, a parolei și a tuturor informațiilor furnizate în legătură cu contul creat pe Site și orice alte date pe care le furnizați către societate în conformitate cu Politica de confidențialitate.
Cu toate acestea, este responsabilitatea dumneavoastră de a pastra detaliile de cont confidențiale și de a nu le divulga către terti. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor sunteți de acord să informați S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. în cel mai scurt timp posibil daca aveți, în mod rezonabil, suspiciuni că securitatea contului dumneavoastră este în pericol.
- Conformitatea produselor. Garanții. Reclamații
Produsele comercializate în cadrul website-ului http://www.theyas.ro. beneficiază de garanția legală de conformitate de 2 ani, conform dispozițiilor exprese ale Legii nr. 499/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia. Pe aceasta perioadă, dacă lipsa de conformitate nu se datorează acțiunii Cumpărătorului (montaj defectuos, utilizare necorespunzătoare instrucțiunilor) și este adusă în atenția Vânzătorului în termen de doua luni de la data la care Cumpărătorul a constatat-o, Vânzătorul își asuma responsabilitatea reparării sau înlocuirii Produsului pe cheltuiala să.
Vânzătorul se obligă să livreze cumpărătorului Produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare. Se consideră că Produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
– corespund descrierii făcute de Vânzător și au aceleași Specificații că și produsele pe care Vânzătorul le-a prezentat Cumpărătorului ca mostră sau model;
– corespund oricărui scop specific solicitat de către Cumpărător, scop făcut cunoscut Vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
– corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de același tip;
– fiind de același tip, prezintă parametri de calitate și performanțe normale, la care Cumpărătorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura Produsului și declarațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de Vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Vânzătorul nu este răspunzător pentru declarațiile publice dacă nu a cunoscut și nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declarațiile în cauză, declarația fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare, sau dacă decizia de a cumpăra Produsul nu putea fi influențată de declarațiile publice în cauză.
Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate își are originea în materialele furnizate de Cumpărător.
Vânzătorul acordă, pe lângă garanția legală de conformitate, o garanție comercială care începe de la data recepționarii produselor de către Client, astfel:
– mobilier – 2 ani (pentru deficiente calitative);
– accesorii pentru casă– 30 zile pentru țesături, tricotaje, confecții și articole textile precum pături, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, țesături decorative (fire neuniforme, culoare nefixată, rezistență slabă a vopsirilor și a imprimeurilor, decolorare prin spălare sau prin frecare, modificări dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea coloranților, cusături desfăcute sau ochiuri scăpate), sticlărie, ceramică, porțelan (decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (defectare sub durata minima de funcționare declarata de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente).
Spargerea Produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea Produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător și nu formează obiectul garanției.
Garanția nu se aplică dacă produsul a fost depozitat, asamblat, montat incorect, folosit în mod necorespunzător, deteriorat, modificat sau curățat prin metode incorecte sau cu agenți nepotriviți de curățare. Garanția nu acoperă defectele de uzură, tăieturi sau zgârieturi sau deteriorări cauzate de impact sau accidente. Garanția nu se aplică dacă Produsul a fost utilizat cu nerespectarea instrucțiunilor/specificațiilor de utilizare sau a fost utilizat în alte scopuri decât cel comunicat de către Vânzător sau conform scopurilor pentru care tipul de produs este utilizat în mod normal.
Reclamațiile privind lipsa de conformitate a Produselor/Serviciilor achiziționate vor fi adresate Vânzătorului – S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. cu sediul în Constanța, Strada Atelierelor nr.27, et. 4, Judeţul Constanța, înregistrată la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Constanța, sub nr. J13/1447/2016, având cod unic de înregistrare CUI: 36149918, titulară a contului : RO24BTRLRONCRT037837760 deschis la BANCA TRANSILVANIA filiala CONSTANȚA, Telefon: 0735/ 11 58 45, Email: office@theyas.ro, Web: http://www.theyas.ro, sau direct la sediul acestuia.
Orice reclamație trebuie să fie însoțită de factură și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției, într-un termen maxim de 15 zile.
Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție că urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat, se repară gratuit.
- Forța majoră
Niciuna dintre părți nu vă fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
- Legea aplicabila – jurisdicția
Contractul este supus legii române și se coroborează cu dispozițiile OUG 34/2014 privind drepturile Cumpărătorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative și ale Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Eventualele litigii apărute intre Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu vă fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi condiții în ceea ce privește utilizarea Website-ului, în orice moment.
S.C. THEYAS WEB SERVICES S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fară un anunț prealabil.